ჟურნალისტიკის რესურსცენტრი – JRC USAID-ის დეზინფორმაციასთან ბრძოლის ინოვაციური ტექნოლოგიების მეორე კონკურსის ერთ-ერთი გამარჯვებულია. JRC Couching Lab-ის რჩეული გახდა და ის კომპანიის ლიდერობის გაძლიერების პროგრამაში ჩაერთვება. JRC- იმ კონკურსზე ამბის თხრობის მობილური აპლიკაცია Fact or Fake წარადგინა.
კონკურსის სხვა გამარჯვებულები არიან Data Analysis Laboratory და AIDNET, რომლებიც დეზინფორმაციის აღმოჩენისა და მასზე რეაგირებისათვის თანამედროვე ტექნოლოგიებს შექმნიან.
ჟურნალისტიკის რესურსცენტრი – JRC USAID-ის დეზინფორმაციასთან ბრძოლის ინოვაციური ტექნოლოგიების მეორე კონკურსის ერთ-ერთი გამარჯვებულია
Published on