სალომე ზურაბიშვილმა რეკლამაში 5 მილიონ 200 ათას ლარზე მეტი დახარჯა, გრიგოლ ვაშაძემ დაახლოებით 633 ათასი – აუდიტის სამსახური

0
644
საპრეზიდენტო არჩევნებში პრეზიდენტობის კანდიდატების მიერ გაწეული საერთო ხარჯი 13 მილიონ 839 ათას 319 ლარია, აქედან 7 მილიონზე მეტი რეკლამებში დაიხარჯა.თანხა პოლიტიკურმა პარტიებმა და დამოუკიდებელმა კანდიდატებმა 1-ელი აგვისტოდან 28 ოქტომბრის ჩათვლით აითვისეს.სახელმწიფო აუდიტის სამსახურის ინფორმაციით, თანხის უმეტესი ნაწილი, მმართველი პარტიის მიერ მხარდაჭერილ კანდიდატზე მოდის.
სალომე ზურაბიშვილმა რეკლამაში სულ 5 მილიონ 200 ათასზე მეტი ლარი დახარჯა. “ერთიანმა ნაციონალურმა მოძრაობამ” კი დაახლოებით 633 ათასი.
წინა სტატიაევროპელმა დეპუტეტებმა საქართველოს ხელისუფლებას წითელი ბარათი აჩვენეს – მიხეილ სააკაშვილი
შემდეგი სტატიარუსული კინოფესტივალის თბილისში გამართვას ოპოზიციისგან მწვავე შეფასებები მოჰყვა
ტელეკომპანია ოდიშის საინფორმაციო სამსახური